Windows Genuine چیست و چگونه از بین میرود؟
 
دانستنی های من
دانستنی های من در کامپیوتر

به ویندوز شما ، این مسئله توسط Microsoft چک می شود که آیا ویندوز را خریداری کرده اید یا از CD های کپی شده استفاده نموده اید و در صورتی که از ویندوز های کپی شده استفاده کرده باشید برای شما دائماً پیام Genuine نمایش داده می شود که با پرداخت مبلغی ویندوز شما نیز قانونی شود. از آنجا که این مبلغ نزدیک به دویست دلار است و هزینه نسبتاً بالایی می باشد Cracker ها اقدام به ساخت فایلی کرده اند که ویندوز شما را Genuine می کند. کافیست این فایل را از اینجا دریافت کنید و سپس نصب نمائید. با اجرا شدن پنجره سیاه رنگ از شما درخواست می شود که یک کلید کیبورد خود را به دلخواه بفشارید. این کار را انجام دهید تا نصب در چند ثانیه صورت گیرد. پس یکبار دیگر دکمه ای از کیبورد را بفشارید تا نصب پایان یابد. اکنون یکبار سیستم خود را Restart کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من این وبلاگ رو برای به اشتراک گذاشتن دانستنی های خودم درست کردم و امید وارم شما هم از خواندن این مطالب لذت ببرید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانستنی های من و آدرس m-computer-m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 16132
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

 
 
 
خرید مانتو - خرید مانتو